Praca dla Managera Rozwoju Biznesu

OpoleDodane 12:27, 11 marzec 2019, ID: 8988
0 zł
Cena Brutto
Praca dla Managera Rozwoju Biznesu

Opis

Opis oferty pracy:
Jesteśmy młodym międzynarodowym Start up’em, który powstał w grudniu 2017 r. w Opolu. Nasz Zespół Strategiczny na chwilę obecną liczy 75 osób i stale rośnie. Naszym głównym celem jest stanie się najlepszą i największą platformą rabatową na Świecie, wyprzedzając chociażby takie marki jak Grupon, Allegro czy Wish. Chcemy również standaryzować rynek usług rabatowych i wprowadzać dobre praktyki, bo wkurza nas, że ciągle jesteśmy mamieni „Super ofertami”, które często okazują się zwykłą manipulacją i tak naprawdę bardzo niekorzystnym dla nas zakupem.

Jako Manager Rozwoju Biznesu odpowiedzialny będziesz za prowadzenie indywidualnych spotkań z właścicielami i prezesami firm usługowych, produkcyjnych i handlowych, którzy dążą do rozwoju swoich przedsiębiorstw i są otwarci na nowoczesne formy pozyskiwania nowych klientów i nowych rynków zbytu. Będziesz uczestniczył w różnych forach i eventach biznesowych oraz organizowanych przez nas szkoleniach i warsztatach co sprawi, że praca będzie bardzo satysfakcjonująca, różnorodna i rozwojowa.

Zapewniamy Tobie swobodę w działaniu i dajemy przestrzeń na kreatywność i podejmowanie samodzielnych decyzji. Szkolimy, trenujemy i dajemy wskazówki, bo bardzo nam zależy, żebyś osiągał dobre wyniki i miał satysfakcje z pracy – jednak wszystko zależy ostatecznie od Ciebie.

Czy to jest praca dla każdego?

Z pewnością nie! Ale jeśli w końcu chcesz zacząć zarabiać i to bardzo dobrze, pomagając przy tym wielu Firmom zdobyć nowych klientów za ułamek tego ile do tej pory za to płacą, to podejmij wyzwanie i złóż CV wraz z listem motywacyjnym.

Zakres obowiązków:
• aktywne pozyskiwanie nowych Klientów (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa)
• badanie potrzeb potencjalnych Klientów i budowanie własnej bazy Klientów
• dobór najlepszych rozwiązań dla biznesu Klientów
• spotkania osobiste z Klientami biznesowymi
• budowanie długofalowych relacji biznesowych, rozszerzanie asortymentu sprzedawanych produktów
• przygotowywanie ofert – prezentacji handlowych

Wymagania:
• 2-letnie doświadczenie na stanowisku Handlowca lub Przedstawiciela handlowego (będzie dodatkowym atutem)
• determinacja i konsekwencja w wykonywaniu swoich obowiązków
• swoboda w kontaktach interpersonalnych i umiejętności negocjacyjne
• asertywność i uczciwość
• praktyczna znajomość zasad sprzedaży i dystrybucji
• mile widziane wykształcenie wyższe
• prawo jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu
• umiejętność obsługi komputera
• Jeżeli masz własną działalność to świetnie, nie jest to jednak konieczne.

Oferujemy Ci:
• współpracę w oparciu o działalność gospodarczą lub na umowę zlecenie w perspektywie wieloletniej
• bazę klientów
• otrzymasz szkolenia przez cały czas pracy co pozwoli Ci rozwinąć umiejętności sprzedażowe
• wysokie wynagrodzenie prowizyjne
• elastyczne godziny pracy
• atrakcyjny plan motywacyjny z dofinansowaniem do karty MultiSport PLUS, sprzętu IT czy samochodu
• konkursy dla Managerów – możliwość uzyskania dodatkowej premii i nagród

Szanując czas osób szukających pracy, liczymy na to samo. Prosimy o aplikacje tylko tych, którzy wiedzą, czym jest praca w handlu, w terenie, z ludźmi i wszystkimi tego konsekwencjami i właśnie tego poszukują.
Jeśli więc jesteś zdeterminowany i nastawiony na sukces, chcesz się uczyć rzeczy nie łatwych, ale ciekawych i budzących techniczne zmysły, zapraszamy!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres mailowy: info@clarizzo.com

lub osobiście na spotkanie informacyjne w każdy wtorek o godz. 11.00, w naszym biurze, mieszczącym się w domEXPO I piętro, nad wejściem A, przy ul. Kępskiej 8 w Opolu.

Prosimy o zawarcie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).