Ten sklep korzysta z plików cookies i innych technologii w celu poprawy Twojego komfortu podczas przeglądania naszych witryn.

https://wszystkoociasteczkach.pl/po-co-sa-ciasteczka/

 Nasza firma zajmuje się importem produktów dla Klientów indywidualnych. Nasze ceny są tak atrakcyjne ponieważ nie posiadamy własnych magazynów i kosztów z nimi związanych. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego. Z chęcią odpowiemy na każde pytanie.

Pamiętaj:

  • Wszystkie produkty są nowe i w 100% oryginalne.
  • Termin dostawy zależeć będzie od wybranej firmy transportowej, zazwyczaj paczka do klienta dociera między 2-7 dni roboczych.
  • Weź pod uwagę, że podane terminy dostawy są przybliżone i odnoszą się do dni roboczych, wyłączając weekendy i święta.
  • Gwarantujemy możliwość zwrotu do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  • Oferowane produkty mają 2 lata gwarancji.

Ile czas potrzebujemy by przygotować i wysłać zamówienie?

Czas przygotowania produktów przez naszych dostawców to 24/48 godzin.
.
Termin dostawy zależeć będzie od wybranej firmy transportowej, zazwyczaj paczka do klienta dociera między 2-7 dni roboczych . 

.

Płatność za pobraniem może nieznacznie przedłużyć czas oczekiwania na przesyłkę.

.
Weź pod uwagę, że podane terminy dostawy są przybliżone i odnoszą się do dni roboczych, wykluczając weekendy i święta.

Jakie są koszty wysyłki i czas dostawy?

Koszt i czas dostawy zależy od rozmiarów, wagi zamawianego produktu  oraz miejsca dostawy.
W koszyku, podczas składania zamówienia dowiesz się jaki jest koszt dostawy. 
  • Jak postępować w przypadku otrzymania przesyłki?
Wszystkie nasze produkty opuszczają magazyn idealnie opakowane.
W pierwszej kolejności powinieneś sprawdzić przy kurierze, czy liczba otrzymanych paczek odpowiada liczbie wysłanych.
Następnie sprawdź od zewnątrz każdą paczkę i upewnij się, że nie nosi ona śladów uszkodzeń i manipulacji, takich jak wgniecenia i dziury.
W przypadku niewłaściwego opakowania produktu, oznak przepakowania, czy też innych śladów budzących podejrzenia, że towar może być uszkodzony,
należy bezzwłocznie zaznaczyć w dokumencie dostawy kurierskiej (na papierze lub na urządzeniu elektronicznym PDA),
że otrzymana przesyłka jest widocznie uszkodzona.
Jeśli tego nie zrobisz, a następnie chciałbyś złożyć reklamację, to zostanie ona automatycznie odrzucona.
  • Co zawiera się w kosztach wysyłki?
Koszty wysyłki zawierają:
  • Odpowiednie opakowanie (kartonowe pudła, wypełnienie folią bąbelkową, ochrona wewnętrzna itd.)
  • Transport
  • Ubezpieczenie
keyboard_arrow_up